U kunt bij ons op 4 manieren bestellen:

1. Het handigste is het door gebruik te maken van de "Bestel"-knop onder het artikel.
2. Het is mogelijk dat dit niet altijd werkt, meestal ligt dit aan een beveiling in uw computer, pop-up blokker of bij uw provider. In dat geval kunt u uw pop-up blokker tijdelijk uitschakelen of gebruik maken van ons bestelformulier
3. Mocht dit ook niet goed werken, dan mag u de artikelen ook via ons e-mail adres (info@fairyland.nl) doorgeven
4. Ook is het mogelijk uw bestelling telefonisch door te geven op 0492-330216 of 06-51212079.
U krijgt altijd een bevestiging op uw e-mail adres.

Na de bestelling krijg u binnen 24 uur van ons een bevestiging, deze wordt handmatig verstuurd, het kan dus even duren. Mocht u na 24 uur nog geen bevestiging hebben ontvangen, neem dan kontakt op met info@fairyland.nl Het kan zijn dat er iets mis is gegaan met de verzending (er zijn enkele pop-up blokkers waar onze software wat moeite mee heeft).

Let op! Bij gebruik van Internet Explorer 10 (onder Windows 8) kan het zijn dat de verzendkosten en de totaalprijs op € 0,00 blijven staan, dit wordt in de bevestiging van ons gecorrigeerd).

Verzendkosten en 3 manieren betalen:

1. Verzending na vooruitbetaling.
Nadat u uw bestelling heeft gedaan krijgt u een bevestigingsmailtje met het totaalbedrag, vervolgens stort u het totaalbedrag op onze rekening. Zodra wij het bedrag ontvangen hebben worden de bestelde artikelen door ons verzonden. De verzendkosten binnen Nederland en administratiekosten bedragen in principe € 6,00 voor artikelen die niet door de brievenbus kunnen of artikelen met hogere waarde. Voor kleine bestellingen (hangertjes, kleine steentjes, kaarten, amulleten...etc) geldt een tarief tussen de € 1,00 en € 2,50.

U kunt de betaling overmaken naar ING rekening NL18INGB0004515046 t.n.v. Fairyland in Den Haag.

Voor buitenlandse orders is ons IBANnummer: NL18INGB0004515046 en BIC: INGBNL2A ING Bank Amsterdam.

Eventueel is het mogelijk om via Paypal te betalen, hiervoor geldt wel een toeslag van € 2,50. Via Paypal krijgt u ook de mogelijkheid om via Creditcart of Ideal te betalen.

2. Verzenden via rembours.
Wanneer u voor rembours kiest
krijgt u een bevestigingsmailtje met het totaalbedrag, na bevestiging van u sturen wij de bestelde artikelen op, u rekent vervolgens met de postbesteller het totaalbedrag af.
De rembourskosten bedragen € 17,50. Bij bestelling onder rembours dient u minimaal een geldig e-mailadres EN telefoonnummer te vermelden. U bent het bedrag van € 17,50 altijd verschuldigd, ook wanneer het pakje wordt geweigerd of niet wordt opgehaald op het postkantoor. Vanwege heraaldelijk misbruik van deze optie worden rembours bestelling alleen nog maar verzonden nadat wij de transportkosten hebben ontvangen. U maakt dus eerst het bedrag van € 18,00 over naar onze rekening, het resterende bedrag kunt u aan de postbode betalen.

3. Afhalen in de Winkel.
Als u iets via internet besteld is het ook mogelijk om het af te halen in de winkel in Helmond, uiteraard betaald u dan geen verzendkosten. We sturen na de bestelling wel een bevestiging of we het artikel wel in de winkel hebben liggen. Als het besteld moet worden krijgt u later ook nog bericht dat het artikel binnen is en dat u het kan komen afhalen. Klik hier voor de openingstijden en lokatie van de winkel.

Verzendkosten buitenland:

Voor bestellingen binnen Nederland en Belgie boven de € 100,- worden geen verzendkosten gerekend (met uitzondering van Harnassen/Malienkolders/Flessen Mede).
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Voor verzendingen buiten Nederland of Belgie worden altijd verzendkosten gerekend.

Voor bezorging buiten Nederland en Binnen de EU geldt tussen de € 2,50 en € 4,00 voor kleine bestellingen, € 8,00 voor bestellingen die niet door de brievenbus en artikelen met hogere waarde kunnen en € 18,50 voor bestellingen zwaarder dan 2kg.

Voor bezorging buiten de EU gelden de werkelijke verzendkosten van PostNL.

De bestelde artikelen worden, mits op voorraad, binnen 10 dagen geleverd. Wanneer een artikel niet op voorraad brengen wij u hiervan op de hoogte.
Artikelen van Noble Collection (Harry Potter, Lord of the Rings) hebben indien niet op voorraad een zeer lange levertijd. Wij kunnen hierbij nooit een leverdatum geven aangezien we afhankelijk zijn van het productieproces in de fabriek. We proberen echter voor zover mogelijk op de website aan te geven of deze wel of niet op voorraad is. Ook kleding proberen we zoveel mogelijk alle maten en kleuren op voorraad te houden, indien het niet op voorraad is zullen we het bestellen, aangezien het vaak handgemaakt moet worden zal de levertijd hiervan ook langer dan 10 dagen zijn.

Als u niet tevreden bent met het ontvangen artikel dan heeft u het recht om dit binnen 14 dagen terug te zenden, mits niet gebruikt, in originele staat en verpakking. Wanneer u een artikel wilt ruilen, breng ons dan binnen 14 dagen door middel van een e-mail op de hoogte. In overleg met ons kunt u het artikelen ruilen.
De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Maatwerk, Dvd's, CD's en gebruiksartikelen kunnen niet worden geruild of teruggezonden.

Lees verder onze Algemene Voorwaarden.